Μια πόλη γεμάτη βυζαντινά μνημεία, αγορές, τεμένη, χάνια, μουσεία και, βεβαίως, χρώματα, γεύσεις και ένα ατελείωτο μωσαϊκό ανθρώπων

SARAY MUHALLEBICISI - YEMEK ODASI RESTAURANT.

Ενα καφε-εστιατοριο μια κλαση πανω απο τα λαικα μαγειρια στα οποια εχω φαει και που εχω περιγραψει μεχρι τωρα.
Βρισκεται στην περιοχη Eminonu σε πολυ κεντρικο σημειο της περιοχης, διπλα στο Yeni camii, απεναντι απο την Γεφυρα του Γαλατα, μπροστα στην σταση του τραμ και παρα πολυ κοντα στην προβλητα των καραβιων.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω φαει σε αυτο το εστιατοριο αλλα εχω παει πολλες φορες ειδικα ανοιξη και καλοκαιρι με τη φιλη μου και απολαυσαμε το τσαϊ, τον καφε ή το γλυκο. Παντα υπαρχει ενα αερακι δροσερο λογω της θαλασσας που ειναι διπλα, χιλιαδες κοσμου περνα ασταματητα μπροστα απο το εστιατοριο-cafe, τα τραμ αδειαζουν συνεχως, τα καραβακια φερνουν κοσμο συνεχως, η κινηση  ειναι διαρκης και η ωρα περνα πολυ ευχαριστα.


H εσωτερικη αιθουσα ειναι πολυ μεγαλη, πολυ προσεγμενος χωρος, πεντακαθαρη, τα τραπεζια σε αποσταση μεταξυ τους, πολυ φως φυσικο και τεχνικο. Οι τουαλετες ευρυχωρες και καθαριζονται συνεχως. Τα γκαρσονια ευγενεστατα, φιλικοτατα και πολυ εξυπηρετικα.






Οπως σας ειπα παραπανω δεν εχω φαει σε αυτο το εστιατοριο αλλα παρακολουθησα αλλους πελατες που τρωγανε. Τα πιατα ειναι πολυ προσεγμενα, οι μεριδες ικανοποιητικες και υπαρχει πολυ μεγαλη ποικιλια φαγητων και σαλατων.




Υπαρχει παρα πολυ μεγαλη ποικιλια γλυκων, παστες και σιροπιαστα. Τα σιροπιαστα τα ''τιμησαμε'' και ειναι καταπληκτικα, φρεσκοτατα και φτιαγμενα με καλα υλικα.
Εγω και η φιλη μου συνηθως πιναμε τσαι ή καφε. Ο ελληνικος τους ειναι πολυ καλος και ο καφες φιλτρου ικανοποιητικος. Υπαρχει μεγαλη ποικιλια απο καφεδες.


ΤΙΜΕΣ (2020)

Φαγητο: Απο 20 - 60 L. (Απο καταλογο).
Βerger: 25 L.                                        ''
Πιτογυρο: 17 L.                                    ''
Pizza: Διαφορες 30 L (μ.ο.)             ''
Ζυμαρικα: Διαφορα 27 L (μ.ο.)      ''
Τσαι: 5 L.
Kαφες: Διαφοροι 12 L. (μ.ο)
Αναψυκτικα-χυμοι 12 L. (μ.ο.)        ''
Σιροπιαστα: Διαφορα 17 L. (μ.ο.)
Παστες: Διαφορες 16 L. (μ.ο.)         ''



Πως θα πατε.


Το καταστημα ειναι σε πολυ ευκολο σημειο στην περιοχη Eminonu. Μπορειτε να πατε με τα ποδια αν βρισκεστε στην Παλια πολη ή με το τραμ. Αν πατε με το τραμ θα κατεβειτε στην σταση Eminonu (Xαρτης).

Χαρτης.
















1 σχόλιο:

Δημήτρης. είπε...

Απο την αρχή του 2021 ολόκληρο το κτίριο είναι κλειστό για οικοδομικές εργασίες.