Μια πόλη γεμάτη βυζαντινά μνημεία, αγορές, τεμένη, χάνια, μουσεία και, βεβαίως, χρώματα, γεύσεις και ένα ατελείωτο μωσαϊκό ανθρώπων

ΞΕΝΑΓΟΣ - ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.


 Αγαπητοι φιλοι, κατοπιν ωριμης σκεψης αποφασισα να προσφερω ξεναγηση στην Πολη σε οσους το επιθυμουν και κατα καιρους μου το εχουν ζητησει.

Η ξεναγηση προσφερεται σε δυο φάσεις και μπορειτε να επιλεξετε οποια απο τις δυο επιθυμειτε ή στην καλυτερη περιπτωση και τις δυο!

Στην πρωτη την γραπτη, σας εκδιδω λεπτομερες προγραμμα συμφωνα με το χρονικο σας πλανο ταξιδιου.

Στην δευτερη φαση σας ακολουθω στο ταξιδι σας (ή σας συναντω στην Πολη). Εκει θα ακολουθησουμε το προγραμμα που εχετε σχεδιασει εσεις ή ακολουθουμε το προγραμμα που μου εμπιστευτηκατε να κανω εγω.

Οποιαδηποτε πληροφορια ή ερωτηση γραψτε στο e-mail μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: